Monday, May 7, 2007

Piesa de teatru in mai multe acte despre cum sa fii penibil

Actul I. Scena I.

Iti faci blog

Scena II

Te apuci si postezi

Scena III

Incepi sa crezi ca esti penibil si continui

Scena IV

Altii comenteaza si nu prea

Scena V

Iti pui deadline si intrebari existentiale, pe care le dezbati intr-un public inexistent


Actul II Scena I

Lucrurile incep sa se miste, mai impinsa de la spate, mai din proprie initiativa, lumea incepe sa mai si citeasca...

Scena II

Nu-ti mai place ceea ce postezi!

Scena III

Te consolezi cu gandul ca postul urmator va fi mai bun

Scena IV

Tot nu iti iese!

Scena V

Iti vine sa dai cu tastatura in monitor si cu el in TV.

Scena VI

Te gandesti la consecinte si te abtii!

.....................Se schimba decorul.........................
(Va urma)

7 comments:

andrei manea said...

Esti tare gagico ! Dar daca treci si de perioada asta, o sa vezi ca o sa inceapa iar sa-ti placa. Si faza asta cu postatuol e ca o sinusoida - sus, jos, sus... parerea mea !
Andrei... ;)

Anonymous said...

cand zici se schimba decorul inseamna ca monitoru e tandari pe jos, tastatura a lovit-o in ficat pe matusa-ta si tu esti pe fereastra gandindu-te: "sa sar pe tanti aia cu copil sau pe nenea cu bicicleta?!?" ???

Alana said...

Multumesc de incurajare, Andrei...Nu cred ca o sa ma las asa usor...macar de asta sa ma tin, sau sa ma tina Dumnezeu in stare...

Alana said...

griz, Nu... ca nu mi-am luat(inca) LCD-ul..dupa ce l-oi lua, poate imi permit sa dau cu ele.. iar in ceea ce o priveste pe matusa-mea...cred ca gasesc si modalitati mai reusite de a o elimina!

Alana said...

Sincer..nu vreau sa elimin pe nimeni..eventual as putea sa ma elimin eu! Si nici nenea cu bicicleta si nici tanti cu copil nu e buni! Trebuie ceva mai palpitant! Mai bine imi injecteaza matusa-mea haloperidol!

Anonymous said...

ce tare! mie mama mea imi face sandwichuri cu hochland si aspirina pisata!!

Alana said...

Nu i-am propus inca de injectiile alea... dar... n-ar fi o idee rea..cica te fac sa dormi...mult!:P