Tuesday, May 8, 2007

Oare??!?!?Poate?!??!!?

Am...cati ani am? 22..aproape...
Bun... de ce e lumea tentata sa creada ca daca ai 22 de ani viata e roz? De ce crede lumea ca la varsta asta nu e nimic de zis, de facut, de trait intens si..SERIOS?
Da, accept ca faptul ca am un loc de munca si imi mananc zilele pe spinarea mea m-a facut sa fiu mai matura, dar de ce lumea nu vrea sa vada dincolo de asta?
For crying out loud, nu asta m-a maturizat din punct de vedere emotional, psihic, spuneti-i cum vreti!Poate m-a facut o persoana responsabila. Oi pune eu pasiune in ceea ce fac la munca, dar nu atat de tare incat sa invat ce si cum sa fac in viata mea de zi cu zi, in afara intervalului 9-18, de luni pana vineri... Ca mai aplic cate ceva din cele de la munca...nu neg!
Ma pot lauda cu faptul ca acel Dumnezeu in care cred(desi uneori nu pare ca o fac ...) m-a lasat sa ma dau singura cu capul de pereti, m-a lasat sa ma ridic singura, mi-a daruit ceva ce m-a facut sa realizez ca..sunt ceea ce sunt...Nu femeie fatala, nu Muma Padurii, nu proasta satului, nici Einstein, nici Eminescu, nici una care nu acorda subiectul cu predicatul..
Ma pot lauda cu faptul ca m-a lasat printre ceilalti din jurul meu, un om normal...obisnuit...comun.. Nu ma ridic cu nimic peste ceilalti, nu sunt nici sub ei! Doar ca uneori pot sa spun lucrurile un pic altfel in comparatie cu altii!
Si da, chiar si la 22 de ani problemele sunt la fel de mari ca la 30, la 40 sau la 50. Daca e vorba de sanatate, nu se schimba intensitatea direct proportional cu inaintarea in varsta, daca e vorba de sentimente, cred ca la fel sunt in intensitate, daca e vorba de lucururi materiale, aceleasi trebuinte le avem. Ca eu vreau blugi de la X firma ultracunoscuta, iar altul din piata Rahova, ideea centrala e ca amandoi vrem blugi!
Iar in ceea ce priveste problemele, un om mai mult decat extraordinar, care mi-a marcat, pot spune, viata, m-a invatat ca nu e nicio diferenta in trairi daca mie mi se rupe o unghie, si reprezinta o problema, iar tie iti moare pisica, pe care ai crescut-o de la cateva zile, timp de 8 ani...
De-asta sunt copil in adancul sufletului, de-asta ma dezvolt, probabil, ca pradator...Pentru ca toti o facem...fiecare in felul lui..
De-asta am si probleme, de-asta sunt si matura, de-asta zambesc, de-asta ma enervez!
Daca vrei sa stii ce e in inima unui om, daca vrei sa ii castigi atentia, nu ii rade in nas cand iti va spune ca are o problema si descoperi ca si-a pierdut capacul de la stilou...Nu..nu va gasi altul...nu la fel..la fel cum tu nu vei putea substitui vreo lipsa din viata ta in totalitate!

2 comments:

Anonymous said...

mistho ... :)

Alana said...

Mmmm...probabil :)