Tuesday, May 1, 2007

Ce facem aici?

Deci! Inca de la bun inceput!
What the... Why the..mai bine zis... am facut eu blogul asta?
Acum vreo 2 zile stiam, acum mi se pare lipsit de sens.. Da...am ajuns comuna..Am ajuns vai..
(V A I) de mine...
Asa, si ce daca imi e mai comod sa scriu aici decat pe foi? Ar trebui sa imi vad de treaba mea, sa umplu casa de hartii, pe care sa le caut mai apoi disperata, ca poate scot articolul ala de care am nevoie pana peste 5 ore, ca altfel imi da nenea responsabilul de proiect cu revista in cap!
Ar trebui sa imi vad de recenziile mele pe care ma chinui sa le fac de 3 zile, ar trebui sa trec peste afisele cu "Cartele ORINGI, VODAFON" fara sa imi pese... Ar trebui sa fiu mai originala decat atat???!!?!?!?!
Am ajuns sa imi fac blog comuno-depresiv! Da, bun!
Si imi dau deadline! Daca pana peste..sa zicem ...2 zile, nu scoatem ceva bun din blogul asta, eu ma las de scris. Ma las de scris orice, renunt inclusiv la interviuri!

OMG!!!

3 comments:

Lexis said...

Ei na, nu te lasi de nici un scris. Stii ca ce faci e bine si acel "0 comments" nu o sa te impiedice sa scrii... lasa blogu'... ce-ai cu el, ti s-a pus pata acuma sa inchizi blogu? :P vezi ca ai intrat pe lista mea neagra (aka. lista de linkuri cu bloguri:P:P)

Toate cele bune, Lexis

p.s. keep the dream alive!

Anonymous said...

auzi, papushe, ia mai taci si baga mare aici cu Hinspiratia! aa, si poti sa inchizi blogu, ca de acu incolo te inregistrez si transcriu ce imi zici hehee

Alana said...

Multumesc, Pitico... Adevaru' e ca decat sa ma inregistrezi, mai bine scriu eu cum mi se nazare. Hehe... cate ai putea sa dai in vileag... u know..15 zile preavizu'! :P

Alexandra.. da..cred ca ai dreptate..nu cred ca ma las de vreun scris...Nu de alta..dar nu prea pot.. Vezi prea bine ca ma santajeaza Griz.. Si nu numai! Ma pregatesc de un Post! :P