Wednesday, May 9, 2007

Inca mai traiesc

Si atata timp cat inca mai permit luxul asta, vreau sa iti zic sa te abtii de la a ma judeca, sa te abtii de la a ma considera nebuna! Da, poate ca uneori par un pic dusa cu capul, poate uneori par..masochista, dar fiecare dintre noi are dreptul sa intre in "jocul dictat" al vietii lui, daca vrea.
Sunt inca om, inca mai simt, simtul meu chinestezic inca refuza sa ma paraseasca! Si nu ma pot opune! Am incercat sa fiu robot, am incercat ca in fiecare clipa sa imi calculez cuvintele, am incercat ca in fiecare miscare sa pun cateva coordonate spatio-temporale, dar am descoperit undeva in adancul celor care au ramas din partea mea umana ca nu asta e felul meu...eul meu...
Irationalitatea, daca ii pot spune asa, in care ma pierd dincolo de aparentele afisate din instinctul de conservare, ma determina sa vreau sa ma mai "joc" un pic. Marioneta din mine nu mai vrea sa se lase in alte perechi de maini. Undeva, in spatele scenei, exista deja Cineva care o manuieste, in acelasi timp cu miscarile voluntare pe care le are.
Si daca nu mai ai aripi, pana la urma vor creste la loc... Si daca unoeri e mai bine sa fii rational, si daca uneori e mai bine sa iti tii picioarele pe pamant, incearca SA NU UITI ca stropul acela de nebunie pe care tu ti-l refuzi in fiecare clipa iti da sarea si piperul!
Poti, acum, sa imi ceri orice, orice mai putin sa nu fiu eu! Nu dupa ce am gustat din dulcea licoare a sinceritatii fata de mine.
Poate ca, la timpul exact care a trecut, e cazul sa trag linie si sa fac un bilant, poate e cazul sa (mai) admit cate ceva din mine, sa imi mai trec cu vederea unele lucruri, sa mai arat ca am schimbat cate ceva prin unele locuri, sa imi mai bat obrazul pentru lucrurile gresite... Si, ca orice bilant, ar trebui prezentat...doar ca...cei din fata scenei acelei marionete, nu mai sunt...
Si, daca iti e mai usor,arunca asupra mea vina tuturor celor petrecute, arunca spre mine cu tot felul de cuvinte dure...Nu sunt in masura sa te dispretuiesc... Numai nu ma sterge de acolo de unde stii ca am stat bine lipita...Daca vrei, spune-le tutoror ca te-am inselat, ca am fost cea mai proasta alegere din viata ta!Acopera-ti spatele, daca vrei, cu durerea mea!
Nu uita insa ca umbra din spatele tau sunt eu...ca atunci cand te trezeste telefonul in miezul noptii, s-ar putea ca eu sa fiu la celalalt capat al..."firului"...

No comments: