Monday, May 28, 2007

And I do!

Imi place sa ma urasc, imi place sa imi aplic pedepse psihice zilnic. Imi place sa imi chinui creierul cu tot ceea ce inseamna resentimente, cu tot ceea ce inseamna amintiri, sentimente prezente, vise.
Imi place sa ma trezesc dimineata si sa pot lua pe cineva in brate! Imi place sa pot spune "te iubesc", si sa simt asta in toti porii. Imi place sa ma alint, imi place sa nu traiesc de una singura.
Ma urasc... I love to hate me! I really do! Credeam ca am ajuns sa nu mai impartasesc nimic, cu nimeni, niciodata! Imi fac rau cu mana mea! Mai bine zis, cu mainile viselor mele! Iubesc asta! Am impresia ca ma hranesc cu iluziile unei perfectiuni inchipuite, am impresia ca inchipuirea e mai reala decat cred...(Aberezi, nu crezi?) Hmmm... Da...sunt de neinteles.. Uneori nici eu nu ma mai inteleg. Si de asta incetez sa emit pretentii.
Cum te simti tu trecand pe langa mine? Cum ma vezi tu, din exterior? Cum crezi ca poti defini, in cuvinte, starile contradictorii exprimate aici? Nu contradictorii ele intre ele. Mai degraba contradictorii cu realitatea. Uita-te la mine! Indrazneste si priveste-ma in ochi! Ce vezi? Poti sa citesti ceva din ce e in ei? Vezi dorinta aia de viata?!?! Vezi cat de insetata sunt? Oare poti sa ma hranesti? Incearca, e tot ce iti cer...incearca.. Chiar nu vezi ca ma agat de tine ca sa pot sa fiu din nou...VIE?Da..pune mana pe venele mele si simte...inca mai bate! Da, nu e doar o miscare ritmica musculara! Inca mai circula! Si n-am nevoie decat de un impuls ca sa pot sari! Nu vrei sa ma impingi? Nu vrei sa ma arunci tu? Nu...nu la asta ma refer. Inca nu m-am hotarat sa mor...doar ti-am zis ca.."I love to hate me"! Crezi ca pot sa renunt la placerea asta? Doar o tigara...vreau sa simt cum fumul inunda...Vreau sa traiesc agonia aia din nou...Ufff.. de ce e asa de frig? Nu, asta NU! Nu esti si nu sunt de gheata! Ne iubim, pentru Dumnezeu! Ne iubim? Sau...mai bine zis...Ma iubesti? Ia-ma de aici! Merg cu tine...Da...oriunde...poate capatul lumii ar fi suficient de departe... Mai sunt cateva zile...

5 comments:

Anonymous said...

sa fii sado-maso e ceva, da sa si recunosti...gata, medalie iti trebuie...cam haotica mansarda ta, cred ca ar trebui sa pleci mai repede in vacanta. La propriu :P

Anonymous said...

Asa e fata draga, asa e ! Verisoara'mea are probleme cu mansarda ! E cam nemobilata !
"Auzi ba draga domnisoara (vorba lu' Exarhu) io am zis ca vreau sa te vad bluguind in RO, dar nua sa tris mama draga. Mie imi plac starile de happy si mai ales happy-end-ingurile. Asa ca stanga'mprejur si revino-ti ca te alerg pana acasa si'npoi pe jos (chit ca's 180 de km pana acolo). Pup iu !

Alana said...

Daca griz imi da medalie...eu sunt dispusa sa alerg pana la Caracal si inapoi pe jos! Nemobilata...hmm...nu neaparat! promit sa ma intorc mai bine dupa vacanta..Promit sa scriu despre ce se va intampla maine in trafic! It's gonna be a loong experience!
trebuia sa recunosc insa de faza cu mansarda..Era de clarificat, domne! Clar!

Anonymous said...

daca pentru o medalie alergi pana la caracal, pana unde te duceai daca iti ridicam statuie? raspunsul este: nu ma duceam nicaieri, stateam langa statuie si mi-o lustruiam(statuia) :)))

Anonymous said...

Bai caracalencelor, ia scrieti una din voi celea pe blog ca s-a cam asezat praful pe dumnealui !
Andrei... ;)