Tuesday, May 15, 2007

Nu mai am timp...

Nici sa mai visez, nici sa mai dorm, nici sa respir.. Se pare ca am intrat intr-un ritm alert, ca vad lucruri despre care credeam ca nu pot exista(nu, nu am inceput sa am halucinatii :P ), ca sunt tot timpul pe fuga..
Asa ca... pana dupa sesiune, cel putin, si pe urma pana dupa vacanta mea de o saptamana in care nu voi sti nimic de nimeni:p (tee hee), blogul asta va fi cam privat de prezenta mea mult prea extraordinara.
De postat, o sa mai postez, dar mai rar... Si imi pare totusi rau ca se intampla asa...
Nu scapi, oricum, de blogul asta!
Muhahaha
Bine..postul a fost facut pentru cei 3-4 oameni care il citesc... :(

1 comment:

andrei manea said...

OFF-TOPIC: Sper sa nu mi-o iau prea tare de la unii din voi, dar o sa va anunt ca l-am avut pe Nea Tudor invitat la Radioul meu imaginar ! De ce va trag de atentie cu acest anunt off-topic ? Pentru ca am impresia ca si voua va place ! Dac gresesc dati cu pietre pe mail la mine sau pe blog !
Va salut si va urez lectura si auditie placuta !
Andrei... ;)