Monday, July 23, 2007

not my kind of...

..way of saying things, but... Vezi tu, ma tot lovesc in jurul meu de ceea ce oamenii numesc "comunicare" Cati stiu oare ce e aia? Cati dintre noi stiu intr-adevar ce presupune ea? Ma gandesc ca poate sa spui...asta e...nu reprezinta o solutie. Si nici sa taci si sa zici ca, vezi-doamne, s-a inteles exact ce ai vrut sa spui nu e. Mi s-a spus ca nu mi se poate citi blogul, ca cica as fi prea profunda! Haha!!! Ma intreb, Dear Dad, ce farmec ar mai avea daca eu as scrie asa, sa priceapa tot omu'...Ce farmec ar mai avea daca totul ar fi transparent, daca nu te-as determina sa iti pui niste intrebari interne, niste intrebari care sa te faca pe tine sa-ti zici "What the fuck???!?!"...Ma gandesc ca poate nu sunt facuta sa..comunic(!?!?!) astfel. Adica...na..ma rog...oi fi geniu, ca m-a facut mama la 30 de ani,si nu stiu eu inca! Desi testele de iq ma numesc un fel de..average person... E din nou zi...And I feel like I'm being eatenBy a thousand million shivering furry holesAnd I know that in the morning I will wake upIn the shivering coldNu mai suport senzatia asta in care mi se strange carnea pe mine, in care vad prin mine...Sunt sigura ca ai vazut reclamele/filmele alea in care zoomul pe ochiul omului e la 12811312731 X...Simt cu trec prin mine cu fiecare privire in nenorocita aia de oglinda.De ce sa mai lupt, frate, din moment ce n-are rost, si sunt luata un pic de...de...nu stiu ce! Poate sunt eu prea copil. Sau poate gandesc dracu' prea mult, cine stie! Da..uneori asta cu ganditul dauneaza grav sanatatii. Fizice, mentale, cum vrei tu si cum iti e mai usor.Ma uit la depravarea in care ma scald si nu imi vine sa cred(da, stiu, sunt incoerenta). Nu-mi vine sa cred ca sunt in stare sa dau bani pe tigari, in loc sa imi cumpar o carte, nu-mi vine sa cred ca sunt oameni capabili sa se limiteze la a spune "nu pot","e o certitudine si se va repeta"! Ciudat e ca toate astea sunt lucruri care se pot schimba, lucruri care tin de..TINE! Da,de tine, si privirea asta mirata nu te va ajuta! Nuuu, deloc! Daca vrei ceva mai bun, pune mana si fa! Ca stand in lamentarea asta(uita-te la mine, de exemplu) nu o sa ajungi undeva anume! Si o sa te intrebi ce dracu' tot aberez eu aici!Si nu ma intereseaza! Toate posturile astea sunt facute pentru cine vrea sa vada! Daca nu...Ignorance is a bliss, cum spuneau unii!Dar nu te astepta sa vina cineva sa iti dea mura-n gura...

No comments: