Monday, July 9, 2007

Call me...

Call me faith, call me luck, call me dark, call me...call me Dutza, call me...Just call me...

Imi rasuna...my mind...is in a state...'Cuz everything I miss it comes too late...So I try and disappear...But there is only one way out of here...This time...This time...Reality's struck me in between the eyes...
Direct in orbita, si ustura...ustura al dracului de rau...ustura la fel de mult cum ustura crucea aia pe care mi-am cicatrizat-o in inima, pe piept....
Camp...cat as vrea sa pot sa fug pe campul ala nenorocit, sa alerg de nebuna pana cand, pana cand ajung sa imi ranesc talpile...sa stiu ca ceea ce imi doresc e acolo, la sfarsit, sa stiu ca trebuie sa imi ling fiecare rana in parte..Poate imi e dor de gustul sarat-amarui al sangelui... poate ca nu sunt omul care vrea liniste, poate...
I'm just a fucking scared child... nu imi lasa mana sa alunece...Nu ma lasa, te rog, sa cad... deja sunt numai bucati, nu vezi? numai si numai bucati...ma mai tin unite cateva liante, cateva legaturi care sunt, poate, la randul lor, fictive... nu iti cer sa ma pui tu la loc, sa ma faci iarasi un...TOT..iti cer doar sa nu ma lasi sa cad...iti cer doar sa ma lasi sa fac parte din...Si apoi...apoi o sa vad eu cum o scot la capat...
Heaven holds a sense of wonder...And I wanted to believe that... I'd get caught up...when the rage in me subsides...In this white wave,I am sinking,in this silence....In this white wave,in this silence I believe...I can't help this longing...Comfort me...I can't hold it all in...If you won't let me...

E totul ca o mlastina, ca niste nisipuri miscatoare in desert.. deja oaza e mlastina si totul ma cuprinde...si simt cum ma afund....
God what the fuck is wrong..you act like you knew it all along....
Iti mai aduci aminte de dimineata aia????"Nu ma intereseaza cum si in ce fel...eu tot o sa..."
Et je me souviens, je me souviens très bien... De ce que je t'ai dit ce matin-là... Il y a un an, y a un siècle, y a une éternité...On ira où tu voudras, quand tu voudras...Et on s'aimera encore, lorsque l'amour sera mort...Toute la vie sera pareille à ce matin...Aux couleurs de l'été indien....
Aux couleurs de l'été indien..Aux couleurs de l'été indien....Aux couleurs de l'été indien...Aux couleurs de l'été indien....

Just...lay a whisper, on my pillow...

No comments: