Thursday, July 12, 2007

12.12.2005...

De ce nu ninge?Si nici macar nu ploua ...
Poate daca ploaia ar reusi intr-adevar sa se opreasca, am reusi sa vedem printre picaturi, printre fum, ceata si aburi ce se petrece cu noi!!!Poate, daca am avea curiozitatea sa ne strangem inima intr-un noian de vise, intr-o gheara care sa o tina atat de strans, suficient de strans incat sa nu plesneasca, am avea posibilitatea sa oprim ploaia. Ploaia de zile, ploaia de luna, ploaia de ani, de milisecunde.Daca am putea ("daca"-peste tot "daca") sa tinem Soarele intr-o mana si Luna in cealalta, pe cine am alege?Daca ni s-ar pune in fata o balanta pe care sa cantarim faptele rele si ghinionul, suferinta, in ce parte ar inclina balanta? Si daca tot ne-am obisnuit ca timp de 24 de ore sa iubim si sa fim iubiti, daca ziua ar avea 27 de ore, ce-am face cu surplusul de secunde?10800 de secunde..!Daca am avea posibiliatea sa alegem intre tristete si suferinta, intinde o mana catre ce??Poate viata ar trebui sa isi spuna cuvantul, poate nicaieri nu e mai bine ca oriunde, poate "daca" e mai potrivit decat "de ce?"si poate "de ce?" ofera mai multe solutii decat "oare". Dar cum e "oare" in comparatie cu "nu stiu" sau cu "niciodata"?!!??! Si de ce "da" e intotdeauna mai bun decat "nu"??Prin ce timpul nu are finalitate?Ce e eternitatea? Exista? De ce atunci cand ne plictisim nu ne putem apropia de ea? Unde e capatul lumii? CAND VOM AJUNGE SA NE PREZENTAM DIVINITATII?Cand nu ne vom mai pune intrebari unul altuia?De ce trebuie sa ne consumam existenta indragostindu-ne? Iti pui inima pe un altar si ii dai foc...Cui aduci jertfa?Si daca tot aduci astfel de jertfe, de ce zeul caruia ii aduci ce ai mai bun nu te rasplatestei stii si tu, si stie si el ca e tot ce poti jertfi,..Ai fost inzestrat cu el tocmai ca sa iti fie bine sau pur si simplu pentru a-l da mai departe, Pentru a fi calcat in picioare de cine nici macar nu gandesti?LIFE, DEATH, THE FINAL COUNTDOWN!

3 comments:

Anonymous said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

Lexis said...

Vezi ca asta cu comentariu' face reclama la camasi personalizate, ai naibii peste tot sunt... 8-|

Alana said...

Daaa..am vazut! Peste, peste tot! OH MY GOD! We're being overtaken!