Monday, July 30, 2007

Inca putin...

Si o iau din loc..intr-o alta miscare ciclica, in care totul se va repeta, in care toate vor merge la fel..Ce pot sa zic decat ca a mai trecut un an..fara prea multe realizari...din pacate...poate intr-adevar sunt nerecunoscatoare, poate intr-adevar nu stiu sa apreciez lucrurile la adevarata lor valoare. Dar...cel putin...nu fac comparatii...Si jur pe ce vrei tu ca prefer starea letargica celei de acum..E un sentiment de scarba. da, stiu ca e un cuvant dur..dar e scarba...acum e unul din momentele alea de intrebat cum pot sa traiesc cu mine...Nu ca nu m-as spala zilnic...mi-e scarba de conditia mea umana din momentul asta!
Pentru ca oamenii...pentru ca oamenii.si atat. Nu e nevopie sa dau explicatii. Oricum nu plac nimanui, oricum nimeni nu mai da doi bani pe ele...Oricum nobody can see...si nu pot sa nu ma itnreb cum de toti reusiti sa vedeti numai ce e la exterior..e atata negru deep inside, incat uneori si eu ma pierd. Si stiu ca pare de neinteles! M-am uitat azi la mine(ma spalam pe dinti, deci asta cu spalatul ramane valabila) si am vazut, pt prima data dupa 3 luni, prin mine...toata transparenta asta ma ucide. Si daca ajung sa o transpun si spre exterior..I'm completely fucked up...
Da, pentru tine, pentru voi toti..imi e nespus de bine...dar...(ca intodeauna e un "dar")loviturile le primesc cand imi e lumea mai draga, de la cine ma astept mai putin. Dar(ca si "dar" la "dar-ul" anterior) m-am convins azi de o treaba: de acum incolo nu mai fac niciun fel de compromis in urma unui santaj emotional. Nu mai vreau sa zic "da" ca sa evit reprosuri si fete triste. Asa sunt eu, incapatanata! Ciufuta, contrar celorlalte! Nu vreau sa ma retina cineva in reteua asta a vietii. Vreau doar sa fiu...asa nebuna(rea, I mean) cum ma crede lumea.
Nu...si am ajuns sa ma reneg in prag de 22 de ani...

2 comments:

Anonymous said...

nu esti nerecunoscatoare, esti doar neatenta. cand te calmezi fa un bilant si o sa vezi k ai realizat ceva si ti s-au intamplat si lucruri frumoase. hai sa incepi cel de-al 22-lea an cu mai mult calm, un pic mai putin incordata si cu un zambet menit sa faca o copca in gheata asta de te-a cuprins...si sa stii ca i can see :P la multi ani, dutza! :*

Alana said...

Multumesc, Griz! Pentru fiecare moment in care m-ai da cu capul de pereti. Si sa stii ca rad, cu gura pana la urechi! Am primit Tzutzurashi! Si am baut Swiss Cannabis Ice Tea.. Oare d'asta rad? Tee hee!