Saturday, June 16, 2007

Uite...

...Cum stau lucrurile...
"Eu nu mai vreau...Nici sa ma cert, nici sa ma contrazic, nici sa plang, nici sa rad.Nu mai vreau nimic. Da' chiar nimic. Ca nu mai vreau. Nu mai vreau sa mai aud reprosuri, nu mai vreau sa aud comentarii. Nu mai vreau sa aud recunoasteri ale performantei. Vreau sa pun punct. Si sa o iau de la capat. Nu vreau sa nu ma simt infioratoare. Nu vreau sa ma mai cred intr-o lume. Plina de idei, de vise, de idealuri!"

Tu ma crezi? Ca eu am ajuns atat de adanc in aiureli, incat nu pot sa ma cred..Nuuuu, nu ma mint, nu pot! NU vreau sa fac ceva ce nu vreau sa fac! Nu vreau sa renunt. Daca ma gandesc bine, nici nu mi-am dorit vreodata sa renunt la ceva. Mi-am dorit mereu mai mult. Te sperie si pe tine asta, la fel cum ma sperie pe mine? Te face sa stai cu inima mica, mica... Uuuffff..Chiar nu vezi, mah, cat de inofensiva sunt? Nu vezi ca nu pot sa fac rau? Nu sunt capabila sa imi fac viata singura un chin.

Nu ma cert cu tine, ma cert cu mine, ca nu ma mai suport, d'aia! Ca nu mai pot sa tac atunci cand aberez...Ce bine e sa poti scrie! Ce bine sa iti versi nervii pe litere!

Da, m-am hotarat, o sa divortez de mine! Ca asa vreau eu! Si pe ailalta sa nu o prind comentand. Ca si-asa numai belele imi face! D'aia divortez de mine! Ca ma tot contrazice si nu ma lasa deloc sa visez ca o nebuna. Cica sa fiu rationala! Eh, na, ca io nu vreau! E chiar asa de greu de inteles? Eu zic ca nu! Si sa nu te puna naiba sa incerci sa ma convingi sa nu! Una din noi trebuie sa puna punct, ca altfel innebunim amandoua! Da da da, nu te mai uita asa la mine! Si tu sa taci! Sa taci si sa iti pui ratiunea aia la cutie! Vrei sa ramai cu mine, pune naiba mana si mai ia o inghetata, mai mananca o acadea, ca poate iti aduci aminte cat de bine e sa visezi! Ce zici, incerci? Nu!Normal ca nu, ca doar tu esti...TU! Nu, nu ma apuc eu de citit stiri politice! Ca nu ma pasioneaza! Eu vreau povestile mele cu "The Cat in the Hat" si fluturasii mei, si un urs maaaaare, maaare de plus! Bine ca vrei tu tricou d'ala portocaliu de la Benetton. Si bine ca vrei tu sa iti iei tu tanga de 1 milion jumate perechea, si Nokia 6500Slide, ca e mai bine decat bluza aia roz bombon, ca e mai bine decat N70, ca e mai bine decat aia cu catel pe fund! Eu nu vreau! Vezi, aici e incompatibilitatea! Si da, uneori ma enervezi!Ca esti rea, ca ma faci sa plang, ca ma faci sa ma enervez. Eh, normal ca stiu ca nu pot trai fara tine! Da' vreau sa incerc, macar! Daca intr-adevar nu vrei sa renunti la relatia asta, pe motiv ca de 21 de ani tot impreuna suntem, mai scuteste-ma uneori! Sau mai fa si ca mine, ca nu zic rau intotdeauna! D'aia! Ca uneori am mai mult dreptate decat tine! Na, esti multumita acum? Da'..pana la urma nu inteleg de ce te-ai bagat tu in conversatia asta! Uite, vezi, asta e alta chestie pe care nu o inghit la tine! Ca te bagi tu peste tot, ca vrei tu sa stie lumea cine esti, ca una esti si ca nimeni nu mai e ca tine! Nu-ti lua tu tot meritul faptului ca stie lumea ca existi, ca mai sunt si eu cu tine! Si, si nimic! Ma lasi sa vorbesc cu omul asta, sau te las pe tine, ca oricum asa se intampla aproape de fiecare data? Nu, nu te las sa vorbesti tu! Nu te las sa te aperi! ca nu vreau! Ete na, de parca tu n-ai fi incapatanata! Ya ya ya..always blame it on me! Nuuu, iar m-ai inteles gresit! Esti responsabila, dar e mai usor sa arunci vina asupra mea! Ce?Nu vrei sa plec? Auzi la ea, nu vrea sa plec! You're funny! Fa-mi naiba un retention, pune-ma sa semnez ceva. Ia-ti niste obligatii fata de mine! Si respecta-le! Iti dau si timp de gandire, sa nu zici ca-s nesimtita!


O vezi? Asa imi face mereu...da' mereu...mereu...
De'aia vreau sa divortez de mine!

2 comments:

Anonymous said...

macar de ar fi cearta cea mai puternica pe teme gen nochii sau rochii sau benetoane sau paiete...macar. ca daca ar fi asa, ai putea sa iti iei si amanta. pick me, pick me =))

Alana said...

O sa ma gandesc la faza cu amanta! Asa o sa pot sa amenint ca plec daca vreau! ca am pe altcineva.Tare buna ideea asta! Haida..de cand? Si am si motiv bun sa o determin pe ailalta sa divorteze ea de mine,ca sa nu ma simt deloc, da' deloc!, vinovata! :P