Thursday, June 28, 2007

Eu azi

Si maine si poimaine voi continua sa injur blogspotu' pentru ca imi tot modifica optiunea de limba, si ma tot trezesc ca imi scrie Tablou de bord langa adresa de mail si optiuni de publicare in loc de Labels si Scrieti..
Ma simt ca la gradinita..Daca tot am intrat pe blogspot.com, ce-ti spune tie, domnule administrator al site-ului, particula COM????!!!?? Aaaa??? Da, corect, ca nu e .ro. Daca vroiam in romana, gaseam host in romaneste de la inceput!

Buuuun... sa mergem mai departe, trecand peste aceste "ascunde-le pe toate" care imi inteapa ochii in cel mai crunt mod cu putinta!(Cred ca e vorba de vreun blestem or something)

Azi ma apuc sa iau pastile (la recomandarea medicului, you pervert!) si toate reactiile adverse trecute pe prospect se fac simtite! Deci mi-e greata! La propriu. Ma doare capu' si am tulburari comportamentale!

Azi fac o gluma la locul de munca si imi sare o a treia persoana, care se afla, total intamplator, in afara dishcutie, in cap! De fapt, nu! De fapt, se enerveaza ea in locul persoanei vizate de gluma mea. Motiv pentru care i-am ridicat persoanei direct implicate(cea care nu s-a enervat) sa nu-mi mai adreseze niciun cuvant pana pe 12 iulie. Si-a pus task, sa stie cand sa vorbeasca din nou cu mine! :D

Azi Pitica are treaba, pe Luli o sa o mai vad cel mai probabil pe 09.07, lumea trimite contracte nesemnate, pleaca din tara si minte cu nerusinare.
Am ajuns la concluzia ca pe langa biroul meu se plimba prea multa lume si imi propun sa ma mut. Da' nu poci, ca alte locuri e mai vizate de lumi si de corenti de aier conditionat decat asta al meu.
De cand au plecat fetele in cladirea ailalta sunt mai trista...tot de cand a plecat iele eu fumez mai putin si muncesc mai mult(sa fie oare o coincidenta? :P). Da' io tot le vreau'napoi!
Ma pregatesc sa ma duc sa crap in mine(oricum asta fac de azi dimineata!).
AMR 3(4 cu asta) pana plec in tim bildin!

Azi scriu total aiurea, din cauza faptului ca o fac pen' ca n-am chef de munci!
Na, ca am zis-o si pe asta

4 comments:

Anonymous said...

deci:
1. iar esti stresata!
2. pastilele se iau sa previi nu sa tratezi, deci e ceva cu greata aia :))
2. nu mai am treaba, si nici nu am avut vreo treaba importanta...a ba da, cum am putut sa uit, m-au facut managher!
4. si eu vreau inapoi, pentru ca aici miroase a morcovi fff cruzi si sunt multi muncitori aka pssst, papushea!
gata!

Alana said...

Deci:
1.da, iar sunt un pic stresata, suficient cat sa fiu in stare sa scriu ceva
2.pastilele se iau ca sa si tratezi niste chstii, combinate cu altele ca sa previi
2.(:P, na' ca ai gresit) sa nu uiti ca dupa tim bildin ma faci secretara
3. morcovii face bine la vedere, deci e buni, iar muncitorii este buni, la randul lor, pen'ca aduce prosperitatii tarii :P
gata!

voi da click pe "publicati-va comentariul" Makes me wanna screeeeaaaammm!

Anonymous said...

Rrr ce de probleme au unii !
:))

Lexis said...

Deci.... ce pastile erau alea? :))