Thursday, June 28, 2007

Gatah!

Gata, de azi, pun punct! De azi tu, TU, nu mai citesti nimic din ce scriu eu! Pentru ca nu mai vreau eu!Pentru ca nu mai vreau io, d'aia! Ca nu vreau sa mai stii tu ce scriu io! Bine...ca tot stii, ca tot citesti, ca tot o sa scriu, nu se mai pune la socoteala! Da' lasa-ma sa aberez, ca sa ma simt bine, ca sa imi vars nervii astia pe care ii am. Lasa-ma, lasa-ma sa ma descarc! Ca da, ma doare, da, inca mai am sentimente! Si tu stii de ele, prea bine chiar! Si nu le exploata! Si nu iti bate joc de ironiile mele,ca ne suparam! Vrei sa ne reprosam? Hai, hai sa ne reprosam, ca sa ne simtit mai bine! Pune mana si zambeste, ca esti mult mai bine, din tooooaate punctele de vedere! O sa ma ucizi cu zile! Nu mai am ficati(Expresie patentata Luli, asta pt copirait)! asaaaa...ce mai e de zis? Da'...n-o sa mai fiu in stare sa scriu mai mult, ca, deh, stii si t, ca nu-mi gasesc cuvintele! O sa ma fac secretara! O sa fiu sexy(ya right) si rea, o sa fiu...a dracu' rau de tot! Incepand de maine!ca ma superi! d'aia! nu asta vrei?
Sa stii ca nu mai pun niciun link pe nicaieri!
D'aia!

2 comments:

Anonymous said...

Deci e clar, stresul te afecteaza rau de tot. Bucura-te ca miane esti in tim bildin si te maia pici dupa aia sa scrii, cu energii noi si dupa 2 zile de relaxare binevenita (Zice si io ca omu')
Andrei... ;)

Alana said...

Nuuu..eu ma intorc mai obosita dupe uichiend...si dupe tim bildin...:P