Wednesday, June 20, 2007

Hard to decide....

Ce mama naiba sa faci intr-o viata de om!

Da, recunosc, nu-mi place sa fiu realista, dar e mai mult decat necesar sa o fac... E mai mult necesar pentru ca ma gandesc la vise, la idealuri, la lucruri pe care ni le dorim pe termen lung.
Presupunand ca lucrurile raman mereu la stadiul la care sunt acum, e foarte,foarte bine. Daca mai adaug insa niste planuri pe care "le am in plan" parca nu mai e asa de roz!
Concluzia e una singura... Vreau o casa. Dar mai vreau si un copil...
De ce naiba scriu asta aici?
I'm going with the flow...

2 comments:

Anonymous said...

mie imi cade rimelu din mana in closet, uit in ce zi suntem si unde mi-am pus telefonul, si ea vrea copil...bravos!

Alana said...

:-S Daca nu uit astea, sunt suficient de mare sa vreau un copil?