Thursday, August 2, 2007

DISPARI!!!!!!!

Dispari, oricat de rau mi-ar parea de tine, dispari! Nu mai vreau crizele tale de furie, nu mai vreau nervii tai si copilariile tale! Du-te dracu daca vrei, du-te acolo de unde ai plecat, du-te in mai 2006 si uita-ma!
Sa pleci si tu! Mi s-a luat de dualitatea voastra! Nu va mai suport. Sub nicio forma. Nu mai vreau nimic din tine, si nici din tine!
Vreau sa fiu Aida si atat, pentru ca intotdeauna va trageti de par si nu ies lucrurile ok! Pentru ca mereu da una dintre voi cu bata in balta!
Mi-e scarba de miscarile ciclice! Mi-e sila de istoria asta care se repeta, si se repeta, mi-e sila de toate chestiile astea, pricepi? Mi-e sila sa se intample mereu la fel. Mi-e sila sa reprosez si sa mi se reproseze.....
Fuckin' sick of everything....
Nu sunt nici buna, nici rea, sunt OM. OM. Si mai si simt din cand in cand. Si mai am si momente de slabiciune, si de nervi. Sunt, repet, OM. Nu pot sa duc la infinit, nu pot sa tac la infinit. Nu....
Acum nici macar nu pot sa mai ating infinitul ala...

No comments: