Friday, August 3, 2007

Deci da

Deci nu stiu ce m-as face fara Griz... Nu stiu ce m-as face fara prieteni. Opa...da...am din nou prieteni. prieteni care stiu sa ma dea cu capul de pereti si cand mi-e bine, si cand mi-e rau.
Deci am prieteni!
Te iubesc Griz, Te iubesc Luli, Te iubesc Tati!
Ce bine e sa fie din nou oameni pe care ii poti numi asa!
Incercam sa revenim la calm.
Focus, Focus, Focus!(nu de la Prima Tv :D)

L.E. Pitica si Griz=aceeasi persoana. Nu ca m-ar fi intrebat cineva. Nu ca i-ar pasa cuiva!
Asa ca...Focus-Hocus-Pocus!
:))))))))

7 comments:

Anonymous said...

tenchiu, tenchiu, u're far too kind. zi luv! :X:X

Anonymous said...

ai simtit nevoia sa ma demasti?:P

Alana said...

Flori..crezi ca mai citeste cineva blogul asta? Exceptandu-ne pe noi?
:)))

Lexis said...

mai alana, mai termina cu chestiile astea, stii ca io si artistu (ma rog, e plecat in vacanta acum sau s-a intors, pana mea) frecventam sigur blogu. O sa plec si eu in curand pentru o saptamana da' na... o sa revin... Cheers

Alana said...

Multumesc, Alex! stiu ca voi mai treceti pe aici! Dar na..5 oameni? Not nough, not enough!

Lexis said...

'aidi bre... mergi si tu din blog in blog si fa-ti reclama, nu te descuraja. Oricum, atata timp cat e unu' singur care citeste, tu scrie.

Alana said...

Sa ma apuc sa ma laud...nu prea este eu! Din blog in blog merg! Doar ca probabil nu sunt... "citibila". Oricum, mergem pe ideea calitate, nu cantitate!