Wednesday, July 11, 2012

Noua locatie

asa m-am saturat sa ma trezesc cu soarele intrand asa, cu picioarele in ochii si pielea mea. prin crapatura aia de 30 de cm pe care o face geamu' deschis, ma parjolesc. copilu' nu. caci se plimba noaptea intre dormitor si "living"(hai sa facem asa: eu livingul il stiu de sufragerie si-asa ii voi spune, as much as I'd love romgleza). si ca sa scap de soarele care se incinge cam prea repede am zis "hai" si pe la 8 si nitel am inhatat Didutzu si-am plecat. intr-un parco-loc de joaca unde n-am mai fost, dar e aproape. foarte frumos. bine, topoganele nu's chiar pe supergusturile mele si user friendly pt plodu' de varsta lui, da' merge. pe la 9 s-a strans gloata. gloata civilizata, know what I mean? adica muierile de-i insoteau se salutau intre ele, copiii se stiau si se bucurau unu' la altu', cam cum eram eo cand o ardeam prin gradinite. fiu-meu a luat-o duduita in brate si-a pupat-o. cu gura deschisa, pe nas. Mare lucru, caci pentru cei care nu sunt inca la curent cu situatia, el bate tot ce prinde si nu-l depaseste cu un cap jumate.
altfel, zilele-s cam plicticoase. mor in casa de caldura iar fiu-meu doarme pe parchet, precum cainii. ma pregatesc sa mai fac o sauna mica pe timp de noapte, sa-mi pastrez fermitatea pielii!

4 comments:

Pampushka said...

pai tot ce-ti mai trebuie e un caine! si sa vezi distractie cand o sa vrea si ala sa se cuibareasca langa tine, poate ti-o fi frig!!!

Alana said...

eo am vrut. B. l-a dus indarat. un boxer deat iz.

Momo said...

welcome in a hot-hot world!:))

Alana said...

saru'mana, bine v-am gasitara!