Friday, July 13, 2012

Bate vantu'

de doua zile parca nu-s eo. umblu asa de beleuza prin casa si pe strada, zici ca mi s-au ingramadit gandurile pe toate partile undeva sub presu' de la intrare si l-am scuturat. vad masinile si pietonii in ultima fractiune de secunda(fapt care il determina pe didutz sa ma aclame din spate: bruuuuum, bruuum, eata, ata, ite bruuuuuum). cred ca lui ii place. mie nu. as sta asa, precum o vaca in fan. mare pacat ca n-am niste teren intravilan de cultivat cu astfel de ierburi cu uz gospodaresc.  inca mi-e cald. dorm pe jos si-mi rup spinarile numai ca sa simt nitel racoarea.
Didutu a inceput sa tuseasca. rar, momentan. oh the joy. B. a facut comanda de un nenorocit de pelican, care va fi adus luni de la carfur arad special pt copchilu meu nostru. pentru ca de doua zile, in parc, fiu-meu cum il vede il confisca. si nu-i al lui. se joaca nitel cu el apoi il lasa jos. daaaar daca vreunul dintre inamici INDRAAAZNESTE sa puna mana pe bietu pelican, se duce, il pocneste(pe copil,da? ca de pelican ii place) si mi-l aduce pe banca. daca atunci cand pelicanul va fi cu noi acasa/in parc uareva' nu il va baga in seama, promit sa i-l gatesc la cina one of the next days.
sa-mi aduceti aminte ca maine sa-mi cumpar un gel de dus frumos mirositor, rame pt ochelari si sunca presata. bine?

No comments: