Monday, April 30, 2007

Oare cat?

Deci clar simt ca nu mai pot singura in asta.. Ies dintr-una si dau in alta... It's always the same circle, and I keep running in it!

Stiu ca e prea comun totul, stiu ca tuturor ni se intampla cateodata in viata toate astea, ca trecem prin niste clipe mai aiurea, in care totul incepe sa devina gri..dar..aici e totul prea gri! O veste buna, una calda! U know what I mean? Dar cand le primesti exact una dupa alta...la interval de cateva secunde...si mai si vezi cu ochii tai ce se intampla cu tine...Ufff... I know, I shall, must get over it!

Azi am stat la palavre cu un vechi prieten...Long time no seen, I must say, intrucat nu ne-am mai vazut de vreun an si ceva! A trecut parca mai repede totul, dar mi-am adus aminte de cat de multe am pierdut, de cat de minunate erau verile in care mergeam la "Gradina" sa bem o bere, de cat de super era cand il vedeam pe EL de mana cu prietena lui, dar cu ochii la mine, de cat de dragut era cand cel de la care nu te asteptai te conducea acasa, ca sa nu fii singura in toiul noptii... De clipele alea in care vacanta era vacanta, in care certurile erau doar pentru ca ai intarziat acasa, cand 5RON iti ajungeau pentru o seara intreaga si ti se parea mai mult decat ai fi vrut sa ai!
De momentele in care bagai 3 pastile de guma in gura, ca sa nu mirosi a tigari cand ajungi acasa!
De momentele in care negociai la sange pentru ora la care sa te intorci acasa...

Acum...daca nu are cine sa ma conduca pana acasa, ma arunc intr-un taxi, acum nu ies din casa daca am mai putin de 50(da, cincizeci)RON in buzunar, acum nu ma mai uit cu nostalgie daca il vad pe el aruncandu-mi ocheade, pentru ca nu mai am timp sa fac pasiuni pentru oameni "ocupati"... Acum nu mai mergem la "Gradina" pentru ca nu ne potrivim in concedii sau pentru ca avem examene de dat cand avem concedii... Acum certurile sunt ca te duci acasa si stai decat 2 zile.. Acum mama stie ca fumez...la fel si tata...si aproape toti ai mei..Acum nu mi se mai spune la ce ora sa vin acasa...Acum o stabilesc eu, iar ei incearca sa negocieze...

Si deci, dupa ce ca viata e facuta dintr-o suita de lacrimi si zambete,dupa ce ca s-au inversat un pic rolurile si ai ajuns, la randul tau, sa porti de grija atat tie, cat si altora(desi e bine totusi in postura asta) impresia generala, in comparatie cu acum ceva timp,e ca nimic nu prea mai are farmec...Acum ca esti.."mare"..nimic nu mai e cum era...

4 comments:

Anonymous said...

Was that me?! :D

Alana said...

Yup, Yup! It was you!

Anonymous said...

si "ala" cu prietena cine mnezeu ie?! :D

Alana said...

Hai mah, nu te recunosti? Tu...si ar mai fi un altul..nu dau nume!
:P