Sunday, April 29, 2007

I don't wanna do this...

Fiecare zi e, pentru cel putin fiecare dintre noi, o mare mare de chestii pe care le facem, voit au ba!

E, si atunci trebuie sa vorbesti frumos cand o baba isterica te suna sa te intrebe daca nu cumva ai primit acasa un plic de la administratia financiara, ca altfel ea o sa plateasca amenda. Si, mai mult decat atat, trebuie sa te duci si pana la cutia postala, poate ti-a scapat din vedere! Eeee na!
Nu mai vreau! Punct. Gata frate..nu vreau sa mai fiu amabila, nu vreau sa ma mai bag in tot felul de chestii ca sa ajut lumea!
Nu mai vreau sa zambesc atunci cand cineva apasa gresit pe butonul de la lift si isi cere scuze! Nu mai vreau! Vreau sa ii spun "Esti un mare, MAAARE dobitoc! Am zis 7-S A P T E!"..
Nu mai vreau sa tot multumesc la piata pentru kilul de mere pe care mi l-a dat ca fiind un kil, dar stim si eu si ea ca e mai putin..nu mai vreau sa vorbesc mieros cand sun la banca sa cer o informatie! Nu mai vreau, ca nu mai vreau!

Si nu mai vreau nici sa fac pe resemnata si pe good-doing women! Din acelasi motiv.. Ca...NU MAI VREAU!


Later Edit:

Si pentru ca nu sunt chiar asa de nervoasa si agitata psiho-motor precum am scris mai sus... simt nevoia sa adaug:
Nu sunt chiar asa de lasa incat sa ma ascund in spatele unor impulsuri ;)
Na ca am zis-o si pe asta!

No comments: